Digitalizacija se pokazala odličnom alternativom pri kupnji i naručivanju mnogo toga, a sada se i prilikom kupovine automobila pokazuje sve moćnijim alatom.
Na taj trend ukazuju i suhe brojke: već od same potrage za automobilom internet je glavni izbor informacija, pa zašto se onda ne bi odradilo i sve do kraja online – do same dostave željenog automobila ispred kuće.
Podaci američke agencije za istraživanje tržišta ThinkNow koja je prošle godine objavila da bi 18 posto kupaca od 18 do 34 godine automobil kupili u potpunosti online, premda je i dalje dominantan posjet salonu (81 posto svih ispitanika).
A online kupovina stalno napreduje i usavršava se, osim što danas gotovo svaki zastupnik automobila na hrvatskom tržištu kupcima novih automobila nudi mogućnost virtualnog konfiguriranja u obliku biranja modela, motora, mjenjača, serijske i dodatne opreme i svega ostalog, mogućnost kupnje i mogućnost rješavanja papirologije te zaključenja ugovora također je već ovdje.
Pritom je već i sasvim normalno da se prodajni savjetnici izučavaju za “live online” uslugu predstavljanja automobila svakom pojedinom kupcu, dakle ne uživo, već putem ekrana.
Budućnost je u svakom slučaju u online prodaji, a “staromodan” način od čitanja brošura, listanja oglasnika, nazivanja prodavača, kompletna interakcija s kupoprodajnim savjetnikom te proces s papirologijom u današnje vrijeme je iskustvo koje bi mnogi najradije izbjegli i kupili automobil – doslovno iz naslonjača.
A za tako što je potrebno i povjerenje. A to u Hrvatskoj nudi Neostar.com. Kod nas online trgovina automobilima nije novost – s prodajom rabljenih automobila online pionirski smo započeli u Neostaru još 2017. godine i već tada “online” zamislili kao važan segment poslovanja.
No, premda je zbog pandemije Covida-19 travanj bio izuzetno problematičan, prodaja zapravo nije stala, pa smo tako prodali i dostavili 50 rabljenih auta, dok u ukupnoj brojci deset posto auta prodana su upravo “online”, izjavio je Dimitrije Trbović član Uprave Zubak Grupe.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023