Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
Neke nezgode ne pitaju za mjesto, razlog ili člansku karticu. Prometne nezgode jedne su od onih situacija u kojima jedna minuta traje kao sat te bespotrebno komplicira život.
U takvoj se situaciji u okolici grada Gospića našla Mirjana Kovačević kojoj je baš u najgorem trenutku poslušnost otkazao vjerni Mercedes.
– Godinama sam imala klasičnu Diners karticu, suprug i ja smo razmišljali o ORYX Asistenciji, ali nikako da se prebacim na Diners ORYX.
Za vrijeme jednodnevnog izleta, razrezala im se guma. Obzirom da nisu imali ugovorenu pomoć na cesti, a drugi pružatelj pomoći na cesti im nije bio u mogućnosti pomoći, nazvali su ORYX Asistenciju. I nisu požalili, jer ono što je uslijedilo spasilo je potencijalno uništen odmor.
– Na broju 0800 1818 javio se vaš ljubazan kolega. Osim što su odmah preuzeli moj slučaj, sve su organizirali u trenu i svakih 10 minuta zvali da provjere da li je stigla vučna služba. Gospodin u kontakt centru bio je toliko stručan i priseban da me čak i pitao imam li dovoljno baterije na mobitelu! Sve sitnice i detalje je provjeravao.
Mirjanin Mercedes je novijeg godišta i gotovo se nikada nije pokvario. Bez rezervne gume i samo s tekućinom za krpanje guma sama nije mogla sanirati razrezanu gumu.
– Vučna služba je stigla oko 1 sat nakon ponoći i odvezla me do vulkanizera gdje sam riješila problem i krenula doma za Rijeku. Vozač sam 24 godine i nikad nisam imala neku veću nezgodu, i baš zato što nikad ne znaš hoće li se tebi to dogoditi, odsad smo i suprug i ja članovi ORYX Asistencije! A obzirom da radim u banci, klijentima iz osobnog iskustva mogu preporučiti usluge koje uključuju i ORYX Asistenciju. I novi i stari automobil može zatrebati pomoć, a sa sigurnošću ne možemo predvidjeti kad će se nešto desiti. U mom iskustvu, desi se kad to najmanje očekuješ. Hvala ORYX Asistenciji!
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023