Naslovnica » Usluge

Usluge

Možemo vam pomoći širokim rasponom usluga asistencije na cesti, moru i u kući koje možete zatražiti pozivom na besplatni broj telefona 0800 18 18.

Sve informacije o našim uslugama možete pronaći u nastavku.

Gotovo svi vozači znaju za ovaj scenarij. Automobil vam se pokvario, kao i uvijek u najnezgodnijem trenutku i na najnezgodnijem mjestu. Sami u pravilu ne možete ništa, treba vam pomoć profesionalaca. Oni koji nisu pripremljeni za ovako nešto upravo su shvatili kako je pred njima dugotrajna odiseja spašavanja vlastitog automobila koja će ih skupo koštati. Oni koji su pripremljeni imaju ORYX Asistenciju i znaju da će njihovi problemi biti riješeni brzo bez troškova ili će oni biti osjetno manji.

Pomoć na cesti ORYX Asistencije nudi najširi paket pomoći u slučaju nezgode i kvara, pa čak i onog kojeg izazovete sami poput probušene gume, krivo utočenog goriva ili ispražnjenog akumulatora, a u njenu efikasnost uvjerile su se stotine tisuća korisnika u posljednjih sedam godina.

Ugovoriti uslugu Pomoć na cesti je moguće na različite načine, primjerice: online ili pozivom na besplatni telefon 0800 18 18.

ORYX Asistencija također surađuje s većinom osiguravajućih društava u Republici Hrvatskoj, ali i s bankama tako da, ako ugovorite paket pomoći na cesti uz policu osiguranja vašeg vozila ili tekući račun u banci, ORYX Asistencija će priskočiti u pomoć.

Cijene paketa

Paket Cijena članarine za
fizičke osobe i pravne osobe*
Cijena članarine za
fizičke i pravne osobe za kupnju putem web shop-a
Start 19,91 EUR 17,92 EUR
Basic 26,54 EUR 23,89 EUR
Classic 53,09 EUR 47,78 EUR
Exclusive 265,45 EUR 238,90 EUR

* U svim slučajevima kupnje paketa osim putem web shopa primjenjuje se navedena cijena.

Korisnici Auto Zubak servisa imaju mogućnost ugovoranja Start paketa ORYX Asistencije prilikom servisiranja vozila.

Redovni cjenik usluga

Usluge dijagnoze kvara i/ili popravka vozila na cesti

USLUGA NAKNADA
PAUŠAL dijagnoza kvara i/ili popravak (do 30 minuta rada i do 20 km) 65,00 EUR
PAUŠAL istakanje i zbrinjavanje pogrešno utočenog goriva (do 60 minuta rada i do 20 km) 120,00 EUR
PAUŠAL Otvaranje zaključanog vozila (do 60 minuta rada i do 20 km) Klasično 49,77 EUR
Vozilo s elektroničkim blokadama 125,00 EUR
60 minuta rada mehaničara na cesti 29,86 EUR
Cijena dodatnog kilometra 1,50 EUR
  • obračun kilometraže za usluge popravka vozila na cesti računa se za dolazak na intervenciju i povratak u bazu iz koje je vozilo krenulo – stacionara, koja je kao takva prijavljena ORYX-u
  • ugrađeni dijelovi u vozilo naplaćuju se od naručitelja usluge
  • za usluge pod red.br. 2 i 3 korisnik usluga je dužan potpisati izjavu o prihvaćanju rizika

Usluge uklanjanja vozila s ceste i prijevoza za vozila mase do 2000 kg

USLUGA NAKNADA
PAUŠAL ( utovar, istovar i prijevoz do 20 km) 66,36 EUR
Cijena dodatnog kilometra (od 20 km nadalje) 1,66 EUR
Upotreba krana/ dizalice za izvlačenje vozila na cestu ≤ 30 minuta rada 41,48 EUR
60 minuta rada 82,95 EUR
  • redovan utovar i istovar vozila uključeni su u naknadu paušala
  • obračun usluga uklanjanja i prijevoza vozila temelji se na “punoj vožnji”, tj. obračunava se kilometraža koje je specijalno vozilo za uklanjanje i prijevoz prešlo od mjesta utovara do mjesta istovara
  • naknada za uklanjanje i prijevoz vozila viših od 1,8 m, duljine veće od 6m ili vozila kojih je najveća dopuštena masa od 2001 kg do 2500 kg uvećava se 25%, a vozila kojih je najveća dopuštena masa od 2501 kg do 3500 kg za 50%.
  • naknada za vuču prikolice uz osnovni prijevoz vozila (prijevoz skupa vozila) uvećava se za 50%

Usluge čuvanja

USLUGA NAKNADA
do 6,0 m dužine ili 4,0 m širine 4,98 EUR
preko 6,0 m dužine ili 4,0 m širine 9,95 EUR

Opće odredbe

  • naknade za noćni rad od 22-06 sati, za rad nedjeljom, državnim blagdanom i blagdanom uvećavaju se 30%
  • čekanje na mjestu intervencije više od sat vremena obračunava se 9,95EUR/75 kn po započetom satu i naplaćuje od naručitelja usluge
  • troškovi cestarine, tunela i trajekta obračunavaju se po stvarnim cijenama i naplaćuju od naručitelja usluge
  • PDV je uračunat u naknade
  • ovaj Pregled naknada za usluge tehničke pomoći na cesti stupa na snagu danom donošenja, a primjenjuje se od dana 28.03.2013.

Cjenik usluga za članove ORYX Asistencije

Usluge dijagnoze kvara i/ili popravka vozila na cesti

USLUGA NAKNADA
PAUŠAL dijagnoza kvara i/ili popravak (do 30 minuta rada i do 20 km) 55,00 EUR
PAUŠAL istakanje i zbrinjavanje pogrešno utočenog goriva (do 60 minuta rada i do 20 km) 100,00 EUR
PAUŠAL Otvaranje zaključanog vozila (do 60 minuta rada i do 20 km) Klasično 49,77 EUR
Vozilo s elektroničkim blokadama 115,00 EUR
60 minuta rada mehaničara na cesti 23,89 EUR
Cijena kilometra 1,15 EUR
  • obračun kilometraže za usluge popravka vozila na cesti računa se za dolazak na intervenciju i povratak u bazu-stacionar
  • ugrađeni dijelovi u vozilo naplaćuju se od naručitelja usluge
  • za usluge pod red.br. 2 i 3 korisnik usluga je dužan potpisati izjavu o prihvaćanju rizika

Usluge uklanjanja vozila s ceste i prijevoza za vozila mase do 2000 kg

USLUGA NAKNADA
PAUŠAL ( utovar, istovar i prijevoz do 20 km) 66,36 EUR
Cijena kilometra (od 20 km nadalje) 1,19 EUR
Upotreba krana/ dizalice za izvlačenje vozila na cestu ≤ 30 minuta rada 39,82 EUR
60 minuta rada 79,63 EUR
  • utovar i istovar vozila uključeni su u naknadu
  • obračun usluga uklanjanja i prijevoza vozila temelji se na “punoj vožnji”, tj. obračunava se kilometraža koje je specijalno vozilo za uklanjanje i prijevoz prešlo od mjesta utovara do mjesta istovara
  • naknada za uklanjanje i prijevoz vozila viših od 1,8 m, duljine veće od 6m ili vozila kojih je najveća dopuštena masa od 2001 kg do 2500 kg uvećava se 25%, a vozila kojih je najveća dopuštena masa od 2501 kg do 3500 kg za 50%.
  • naknada za vuču prikolice uz osnovni prijevoz vozila (prijevoz skupa vozila) uvećava se za 50%

Usluge čuvanja

USLUGA NAKNADA
do 6,0 m dužine ili 4,0 m širine 3,98 EUR
preko 6,0 m dužine ili 4,0 m širine 7,96 EUR

Opće odredbe

  • naknade za noćni rad od 22-06 sati, za rad nedjeljom, državnim blagdanom i blagdanom uvećavaju se 30%
  • čekanje na mjestu intervencije više od sat vremena obračunava se 7,96EUR/60 kn po započetom satu i naplaćuje od naručitelja usluge
  • troškovi cestarine, tunela i trajekta obračunavaju se po stvarnim cijenama i naplaćuju od naručitelja usluge
  • sve naknade su prikazane u BRUTO iznosu

Cjenik usluga za teretni program

Usluge uklanjanja vozila s ceste i prijevoza za laka dostavna i kamione  Cijene
Prijevoz teretnih vozila do 3.5 t – paušal (20  km) 149,31 EUR
Dodatni km za prijevoz tertnih vozila do 3.5. t 2,99 EUR
Prijevoz teretnih vozila do 7.0 t – paušal  (20 km) 298,63 EUR
Dodatni km za prijevoz tertnih vozila do 7.0 t 3,73 EUR
Prijevoz teretnih vozila do 12.0 t – paušal (20 km) 423,05 EUR
Dodatni km za prijevoz tertnih vozila do 12.0 t 7,47 EUR
Usluga čuvanja vozila – osobna vozila 14,93 EUR
Usluga čuvanja vozila – kombi vozila 24,89 EUR

 

Usluge prijevoza i uklanjanja teretnog programa i autobusa auto-dizalicom Cijene
Start do 20 km 870,99 EUR
Dodatni km 9,95 EUR
Radni sat auto-dizalice (1h) 870,99 EUR

 

Usluge prijevoza i uklanjanja teretnog programa i autobusa Cijene
Uklanjanje /prijevoz vozila – paušal 20 km
Vozilo 2 osovine 423,05 EUR
Vozilo 3 osovine 622,14 EUR
Vozilo 4/5 osovine 1.244,28 EUR
Autobus – minibus 423,05 EUR
Autobus 2 osovine 746,57 EUR
Autobus 3 osovine i autobus na kat 1.244,28 EUR
Uklanjanje / prijevoz od 20 km na dalje
Vozilo 2 osovine 8,71 EUR
Vozilo 3 osovine 9,95 EUR
Vozilo 4/5 osovine 12,44 EUR
Autobus – minibus 8,71 EUR
Autobus 2 osovine 9,95 EUR
Autobus 3 osovine i autobus na kat 12,24 EUR
Usluga čuvanja (kamion, tegljač, minibus) 74,66 EUR
Usluga čuvanja (skup vozila, autobus) 124,43 EUR
  • Obračun usluga uklanjanja i prijevoza vozila temelji se na “puno vožnji” tj obračunava se kilometraža koje je specijalno vozilo za uklanjanje i prijevoz prešlo od mjesta utovara do mjesta istovara.
  • Za vozila ukupne mase veće od 32 t cijena se formira slobodnom pogodbom
  • Cijene i naknade za noćni rad od 22-06 sati, rad državnim blagdanom i blagdanom uvećavaju se 30 %
  • Cijena i naknada za rad vikendom (petak 17:00 h – ponedjeljak 06:00 h) + 30 %
  • Čekanje korisnika ili čekanje na mjestu intervencije obračunava se 82,95 EUR  po započetom satu (PDV uključen)
  • Rad mehaničara na terenu (rad na vozilu, pomoć na cesti) obračunava se 82,95 EUR po započetom satu (PDV uključen)
  • Troškovi cestarine i trajekta obračunavaju se po stvarnim cijenama i naplaćuju od korisnika usluga
  • Posebnim korisnicima može se odobriti popust
  • Cijena i naknada za uklanjanje specijalnih vozila (vangabaritna vozila, cisterne, opasni teret) + 100 %
  • Za sve dodatne usluge koje nisu definirane cjenikom cijena se formira slobodnom pogodbom odnosno prema tržišnim cijenama tih usluga
  • U slučaju potrebe angažiranja više specijalnih vozila vozila cijena se obračunava za svako pojedino vozilo
  • Ukoliko dođe do otkaza usluge, bez krivnje izvršitelja, naplaćuje se usluga paušala za tu vrstu usluge kao i svi stvarno nastali troškovi naknada za upotrebu cesta, mostova, tunela i trajekata.
  • U naknade je uključen PDV

Usluge - Pomoć na cesti

Pomoć (popravak) na cesti (popravak)

Uslugu pomoć (popravak) na cesti član može koristiti višekratno tijekom članske godine, uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom član upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na besplatni telefon 0800 18 18 zatražio pomoć na cesti i sačekao pružanje usluge.

Uslugu pomoć (popravak) na cesti uključuje radnje odnosno popravke koje je lako moguće otkloniti na terenu, kao što su istakanje krivo natočenoga goriva; dolijevanje goriva; zamjena kotača i guma; zamjena ili punjenje akumulatora; zamjena lako zamjenjivih dijelova na vozilu; otključavanje zaključanog vozila (mehanički, elektronski).

Član može zatražiti uslugu pomoći na cesti u sljedećim situacijama:

  • tehnička neispravnost vozila
  • nemarno rukovanje vozilom (npr. gumi defekt, prazan akumulator i sl.)
  • nezgoda / nesreća
  • vanjski utjecaj

Prilikom narudžbe usluge pomoći na cesti, član treba dati sljedeće podatke:

  • članski broj
  • ime i prezime
  • registarska oznaka vozila
  • broj mobitela, ako ga član ima
  • što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi i opis kvara
  • druge podatke koje operater kontaktnog centra po potrebi zatraži

ORYX call centar će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji i najbrži mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto događaja.

Član treba biti na mjestu pružanja usluge (osim u slučaju ozljede kada je potrebna hitna medicinska pomoć) i predočiti važeću člansku iskaznicu ORYX Asistencije, te neki od osobnih dokumenata (osobna iskaznica, putovnica, vozačka dozvola) ukoliko djelatnik na terenu posumnja u identitet.

Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. su uključeni u cijenu intervencije te samim time član ne snosi troškove istih ako su unutar ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.

Troškove za dijelove ugrađene u vozilo u punom iznosu odmah, na licu mjesta podmiruje član. Nakon pružene usluge pomoći na cesti, član dobiva računski obrazac koji je obvezan potpisati jer se radi o dokumentu za evidentiranje korištenja članskog prava u bazi podataka članstva.

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.

U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.

Prijevoz vozila

Uslugu prijevoza vozila član može koristiti kada je njegovo vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju, a podrazumijeva ove radnje:

  • Dolazak na mjesto intervencije
  • Utovar vozila
  • Prijevoz (šlepanje) vozila
  • Istovar vozila

a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.

Član može zatražiti uslugu prijevoza vozila kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u sljedećim situacijama:

  • tehnička neispravnost vozila
  • nemarno rukovanje vozilom (npr. gumi defekt, prazan akumulator i sl.)
  • nezgoda / nesreća
  • vanjski utjecaj
  • u slučaju krađe vozila

Prilikom narudžbe usluge prijevoz vozila, član treba dati sljedeće podatke:

  • članski broj
  • ime i prezime
  • registarska oznaka vozila
  • vrsta i marka vozila
  • broj mobitela, ako ga član ima
  • što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi i opis kvara
  • druge podatke koje operater kontaktnog centra po potrebi zatraži

ORYX call centar će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji i najbrži mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto događaja.

Član treba biti na mjestu pružanja usluge (osim u slučaju ozljede kada je potrebna hitna medicinska pomoć) i predočiti važeću člansku iskaznicu ORYX Asistencije, te neki od osobnih dokumenata (osobna iskaznica, putovnica, vozačka dozvola) ukoliko djelatnik na terenu posumnja u identitet.

Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. su uključeni u cijenu intervencije te samim time član ne snosi troškove istih ako su unutar ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.

Nakon pružene usluge prijevoza vozila, član dobiva računski obrazac koji je obvezan potpisati jer se radi o dokumentu za evidentiranje korištenja članskog prava u bazi podataka članstva.

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.

Zamjensko vozilo

Uslugu zamjenskog vozila član može koristiti prilikom korištenja usluga popravka ili prijevoza vozila, ako se dogodila prometna nesreća ili kvar vozila koji onemogućuje korištenje vozila, a što je detaljnije regulirano Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva, a vozilo nije moguće isti dan osposobiti za vožnju.

Usluga zamjenskog vozila podrazumijeva ove radnje na terenu:

  • Organizacija zamjenskog vozila
  • Dostava vozila na mjesto intervencije ili primopredaja vozila u poslovnici rent a car-a ili servisa
  • Najam vozila 

Član može zatražiti uslugu zamjenskog vozila, neposredno nakon što je koristion uslugu prijevoza vozila kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u sljedećim slučajevima:

  • tehničke neispravnosti vozila
  • nemarno rukovanje vozilom (npr. gumi defekt, prazan akumulator i sl.)
  • nezgoda / nesreća
  • vanjski utjecaj
  • u slučaju krađe vozila

Troškovi cestarine, mostarine, trajekta, goriva i sl. nisu uključeni u cijenu najma vozila. Navedene troškove snosi član.

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenim cijenama koje za svoje članove dogovara ORYX Asistencija s pružateljem usluge.

Usluga alternativnog prijevoza

Uslugu alternativnog prijevoza odnosno organizaciju i priznavanje troškova nastavka putovanja javnim prijevozom član može, sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva, zatražiti kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u slučajevima:

  • tehnička neispravnost vozila
  • Nemarno rukovanje vozilom (npr. gumi-defekt, prazan akumulator i sl.) 
  • Nezgoda/nesreća
  • Vanjski utjecaj
  • Krađa vozila

Usluga alternativnog prijevoza podrazumijeva ove radnje na terenu:

  • Organizaciju nastavka putovanja (autobus, taxi, vlak, avion, brod)
  • Priznavanje troškova putovanja 

Član može zatražiti uslugu alternativnog prijevoza kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u slučaju:

  • tehničke neispravnosti vozila
  • nemarno rukovanje vozilom (npr. gumi defekt, prazan akumulator i sl.)
  • nezgoda / nesreća
  • vanjski utjecaj
  • u slučaju krađe vozila

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge o svom trošku.

Usluga priznavanje troškova smještaja u hotelu

Uslugu smještaja član može koristiti tijekom članske godine samo ako je prethodno zatražena usluga popravka ili prijevoz vozila. Član može ostvariti pogodnost smještaja ako vozilo nije u voznom stanju i ne može biti popravljeno u istom danu, a smještaj se organizira za sve putnike u vozilu i vozača, a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.

Član može zatražiti priznavanje troškova smještaja u hotelu kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u slučaju:

  • Tehničke neispravnosti vozila
  • Nemarno rukovanje vozilom(npr. gumi defekt, prazan akumulator ili sl.)
  • Nezgoda/nesreća
  • Vanjski utjecaj
  • U slučaju krađe vozila

Član mora biti na mjestu pružanja usluge, predočiti važeću člansku iskaznicu ORYX Asistencije i neki od osobnih dokumenata (osobna iskaznica, putovnica, vozačka dozvola).

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge o svom trošku.

Usluga dostave vozila nakon popravka

Uslugu dostave vozila nakon popravka član može koristiti ako je prethodno koristio uslugu popravka ili prijevoza vozila, a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva. 

Usluga dostave vozila nakon popravka podrazumijeva sljedeće radnje na terenu:

  • Utovar vozila
  • Prijevoz (šlepanje) vozila
  • Istovar vozila

Prilikom narudžbe usluge dostave vozila, član treba dati sljedeće podatke:

  • članski broj
  • ime i prezime
  • registarska oznaka vozila
  • vrsta i marka vozila
  • broj mobitela, ako ga član ima
  • što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi i opis kvara
  • druge podatke koje operater kontaktnog centra po potrebi zatraži

ORYX call centar će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji i najbrži mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto gdje je smješteno vozilo člana.

Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. su uključeni u cijenu intervencije te samim time član ne snosi troškove istih ako su unutar ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.

Usluga čuvanja vozila

Uslugu čuvanja vozila član može koristiti ako je prethodno koristio uslugu popravka ili prijevoza vozila, a nije moguće osposobiti vozilo ili zbrinuti u servisnu radionu u svrhu popravka, a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.

Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.

Savjetovanje pri osiguranju vozila

Članovi ORYX Asistencije imaju pogodnost savjetovanja pri osiguranju vozila, koju uslugu ORYX organizira putem ovlaštene osobe za ovu vrstu poslova

Popis ORYX centara i adresa s kontaktima na kojima se mogu članovi savjetovati nalaze se na:

  • Poslovnice
  • Sredstvima direktne komunikacije s članovima
  • Brošurama i letcima

Usluga obuhvaća

  • Savjetovanje člana pri osiguranju vozila
  • Izradu ponude
  • Odabir najbolje ponude za člana
  • Sklapanje ugovora o osiguranju tj. posredovanje pri osiguranju

Usluga se može koristiti neograničen broj puta tijekom godine za vrijeme valjanosti članskih pogodnosti.

Ploviti modrim prostranstvima mora gotovo da je sinonim za slobodu. No u rijetkim trenucima taj se osjećaj može pretvoriti u trenutak frustracije jer i plovila, kao i sva ostala prijevozna sredstva, ponekad se kvare.

Za takve slučajeve ORYX Asistencija pobrinut će se širokim rasponom usluga u segmentu pomoći na moru na području Jadranskog mora.

NAZIV USLUGE KOLIČINA
Tegljenje Neograničeno*
Dostava rezervnih dijelova Neograničeno*
Pomoć pri pokretanju “jump start” Neograničeno*
Dostava goriva Neograničeno*
Oslobađanje propelera od užadi Neograničeno*
Odsukavanje u slučaju laganog nasukavanja Neograničeno*
Pomoć povezana s vremenskim uvjetima i područjem plovidbe Neograničeno*

*Povratni kvarovi s istim uzrokom: unutar jednog ugovornog razdoblja (godinu dana nakon sklapanja ugovora) povratni kvarovi (pokvareni akumulator, pomoć pri pokretanju…) samo će triput biti otklonjeni besplatno.

*Paket usluga odnosi se na plovila za sport i razonodu (čarter isključen).

Cijena članarine:

Duljina do 8 m 8–11 m 11–14 m 14–17 m 17–20 m 20 m<
Cijena članarine 116,27 EUR 145,33 EUR 174,39 EUR 203,46 EUR 280,97 EUR 339,11 EUR

Svoje članstvo za uslugu pomoći na moru možete ostvariti pozivom na besplatni telefon 0800 18 18 i plaćanjem kreditnom karticom ili prema ponudi. Članstvo glasi na plovilo i bez obzira na to tko upravlja plovilom plovilo ima pravo na pomoć na moru.

Opća pravila i uvjete usluge Pomoć na moru preuzmite ovdje.

Većina ljudi našla se u situaciji da im se u žurbi pri izlasku iz stana zalupe vrata i ostanu zaključana s vanjske strane ili da ih dočeka puknuta cijev u kupaonici, poplava u kuhinji… Pritom većina najčešće nema uvijek dostupnog majstora koji u svakom trenutku može doći i sanirati kvar. No to se mijenja, za sve takve situacije tu je ORYX Asistencija – Pomoć u kući.

Pomoć u kući proizvod je u sklopu kojeg ORYX Asistencija svojim članovima organizira pomoć u hitnim slučajevima te obavlja besplatan popravak i otklanja kvar koji je nastao u stanu ili kući. Osim hitnih intervencija, Pomoć u kući uključuje usluge:

  • vodoinstalatera
  • električara
  • bravara
  • stolara
  • staklara
  • ostalih majstora.

Bitno je istaknuti da je usluga tehničke pomoći u kući dostupna 24 sata na dan 365 dana na području cijele Republike Hrvatske te pokriva sve kućne brojeve, uključujući i otoke.

Članstvo glasi na osobu i usluge pomoći u kući može koristiti bilo koja osoba koja boravi u prijavljenoj nekretnini. Za dodatne informacije o usluzi pomoć u kući nazovite besplatni telefon 0800 18 18

Kako funkcionira usluga Pomoć u kući

Odmah nakon nastanka hitnog slučaja treba pozvati ORYX Asistenciju na telefonski broj 0800 18 18 i obavijestiti operatera o nastalu događaju te kratko opisati vrstu kvara ili događaj kako bi se u najkraćem mogućem roku na teren mogao uputiti odgovarajući interventni tim.

Mobilna aplikacija Putni Anđeo

Putni Anđeo je mobilna aplikacija za pametne telefone koja prati vožnju automobila te na temelju promjene brzine, buke u vozilu i drugih parametara detektira prometnu nezgodu i samostalno šalje poziv dežurnom kontakt centru ORYX Asistencije koji radi 24 sata na dan cijele godine. Nakon detektirane prometne nezgode centar šalje poziv hitnim službama dajući im sve potrebne informacije kako bi na vrijeme mogli pristići u pomoć.

Putni Anđeo osmišljen je tako da ne ometa vozača prilikom vožnje te u slučaju eventualne prometne nezgode obavlja komunikaciju s pozivnim centrom Oryxa ili privatnim osobama pružajući informacije o okolnostima prometne nezgode.

Putni Anđeo prati putovanje i u slučaju dulje vožnje bez odmora glasovnom i vizualnom porukom upozorava vozača na predugu vožnju. Osim brige o stanju vozača za vrijeme vožnje, Putni Anđeo nudi mogućnost prikaza glasnoće/buke u vozilu, statusa povezanosti s internetom, vremenski prikaz trajanja putovanja i još mnogo toga. Neke od informacija koje Putni Anđeo šalje označenim primateljima uključuju GPS lokaciju, brzinu prije nezgode te podatke o vozaču. Samim time što se komunikacija ostvaruje između računalnih sustava bez ljudske intervencije informacije stižu na pravo mjesto u najkraćem mogućem roku te se ujedno izbjegava faktor ljudske pogreške kod prijave detalja nastale situacije.

Svoju vožnju vozač može podijeliti s osobom po izboru, a putovanje se može pratiti na digitalnoj karti putem e-maila ili SMS-a. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr.

Svojeg Putnog Anđela dobivate besplatno u paketu, učlanjenjem u ORYX Asistenciju, i to online, pozivom na besplatni telefon 0800 18 18 i plaćanjem kreditnom karticom ili prema ponudi te ORYX bonovima koje se može kupiti u poslovnicama Hrvatske pošte.

Predugovorne obavijesti za učlanjenje u ORYX Asistenciju putem ORYX Bonova u poslovnicama Hrvatske pošte možete pronaći ovdje.

Autopass

Što je Autopass.

Autopass omogućuje vozačima besplatan popravak osobnog vozila u slučaju tehničke neispravnosti vozila. Pod tehničkom neispravnosti vozila podrazumijeva se pad na tehničkom pregledu vozila, a koji je dokumentiran Zapisnikom o redovnom tehničkom pregledu. Popis sklopova na vozilu kao i financijski limiti za svaki sklop do kojih je moguće koristiti besplatan popravak vozila ovisi o vrsti paketa koji ste ugovorili.

Kako koristim uslugu.

U slučaju pada na tehničkom pregledu nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije koja će vam organizirati popravak vozila, a onda bezbrižno na ponovljeni tehnički pregled.

Koji su kvarovi uključeni.

Stanice za tehnički pregled pregledavaju vozilo i utvrđuju tehničku ispravnost vozila u 158 točaka odnosno 18 sklopova na vozilu.

Autopass omogućuje vozačima potpuno besplatan popravak bilo kojeg sklopa na vozilu na kojem je utvrđena tehnička neispravnost na vozilu a odnosi se na sva osobna vozila, bez obzira na marku, tip i starost vozila.

Popis sklopova koji su uključeni u paket, količina grešaka koje vozač ima pravo otkloniti, kao i visina limita po sklopu do kojeg je moguće koristiti besplatan popravak vozila mogu varirati ovisno koji ugovorite Autopass paket na prodajnom mjestu.

Korisne informacije.

Autopass možete ugovoriti kod svog osiguravatelja prilikom ugovaranja nove ili obnove police auto odgovornosti. Provjerite kod svog osiguravatelja ima li u ponudi uslugu Autopass.

Više informacija o usluzi saznajte na www.autopass.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.

Drugi Auto

Što je Drugi Auto?

Drugi Auto inovacija je ORYX Asistencije koja vam u slučaju prometne nezgode omogućuje potpuno besplatnu upotrebu zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po polici autoodgovornosti (AO) i popravka vozila u servisu.

Kako i kada se koristi Drugi Auto?

U slučaju prometne nezgode, odmah nakon prijave štete osiguravajućem društvu nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije koja će vam organizirati besplatnu dostavu zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju (kućna adresa, adresa servisa, adresa po želji) u Hrvatskoj ili Europi.

Zamjenskim vozilom možete se besplatno koristiti do završetka popravka vašeg vozila. Nakon završetka popravka vozila nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije koja će organizirati besplatno preuzimanje vozila na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj ili Europi.

Uslugu Drugi Auto možete iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete osiguravajućem društvu:

  • Bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno.
  • Bez obzira na to jeste krivac ili oštećenik.

Sadržaj paketa

  • Kontaktni centar – 0 – 24 h, 365 dana u godini (engleski, njemački i hrvatski jezik)
  • Dostava vozila  – dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj ili Europi.
  • Zamjensko vozilo – upotreba zamjenskog vozila do popravka vašeg vozila.
  • Preuzimanje vozila – preuzimanje zamjenskog vozila na lokaciji po želji u Hrvatskoj ili Europi.

Gdje kupiti Drugi Auto?

Drugi Auto možete ugovoriti kod svojeg osiguratelja prilikom ugovaranja nove ili obnove police autoodgovornosti.

Opseg besplatnih usluga u sklopu inovacije Drugi Auto može varirati ovisno o ugovorenom paketu.

Više informacija saznajte na www.drugiauto.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.

Što je Kingsize Help?

Kingsize Help je inovacija ORYX Asistencije koja vam omogućuje u slučaju kvara ili prometne nezgode besplatno korištenje usluga tehničke pomoći na cesti za autobuse i kamione na području Republike Hrvatske i Europe. Riječ je o još jednom potpuno novom proizvodu ORYX Asistencije koji dosad nije postojao u Hrvatskoj.

Kako i kada se koristi Kingsize Help?

U slučaju kvara ili prometne nezgode nazovite Kontaktni centar ORYX Asistencije koja će nakon poziva izaći na teren s interventnim timom i vozilima. Prema potrebi, može za vas organizirati i druge usluge (smještaj u hotelu, zamjensko vozilo, prevoditelja). Usluge unutar proizvoda za vas su besplatne, a možete ih iskoristiti u slučaju: kvara i prometne nezgode

Sadržaj paketa

  • Kontaktni centar – 0 – 24 h, 365 dana u godini (engleski, njemački i hrvatski jezik)
  • Dijagnoza problema/kvara
  • Pomoć na cesti – popravak
  • Priprema za vuču
  • Kran – autodizalica
  • Prijevoz vozila
  • Smještaj
  • Rent a car
  • Prevoditelj

Gdje ugovoriti Kingsize Help?

Kingsize Help možete ugovoriti kod svojeg osiguratelja prilikom ugovaranja nove ili obnove police autoodgovornosti. Provjerite kod svojeg osiguratelja ima li u ponudi uslugu Kingsize help. Opseg besplatnih usluga u sklopu Kingsize Help može varirati ovisno o ugovorenom paketu.

Više informacija saznajte na www.kingsizehelp.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.

Što je MobiExpress?

MobiExpress je inovacija ORYX Asistencije koja vam, u slučaju loma ekrana mobilnog uređaja, omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po želji.

Kako i kada se koristi MobiExpress?

U slučaju loma ekrana mobilnog uređaja pozivate kontaktni centar ORYX Asistencije. ORYX Asistencija organizira o svom trošku intervenciju na način da šalje interventni tim koji odnosi neispravan mobilni uređaj na servis te ga besplatno popravlja. Nakon popravka, interventni tim vraća vaš popravljeni uređaj na lokaciju po vašoj želji.

Više informacija saznajte na www.mobiexpress.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.