Možemo vam pomoći širokim rasponom usluga asistencije na cesti, moru i u kući koje možete zatražiti pozivom na besplatni broj telefona 0800 18 18.
Sve informacije o našim uslugama možete pronaći u nastavku.
Možemo vam pomoći širokim rasponom usluga asistencije na cesti, moru i u kući koje možete zatražiti pozivom na besplatni broj telefona 0800 18 18.
Sve informacije o našim uslugama možete pronaći u nastavku.
Gotovo svi vozači znaju za ovaj scenarij. Automobil vam se pokvario, kao i uvijek u najnezgodnijem trenutku i na najnezgodnijem mjestu. Sami u pravilu ne možete ništa, treba vam pomoć profesionalaca. Oni koji nisu pripremljeni za ovako nešto upravo su shvatili kako je pred njima dugotrajna odiseja spašavanja vlastitog automobila koja će ih skupo koštati. Oni koji su pripremljeni imaju ORYX Asistenciju i znaju da će njihovi problemi biti riješeni brzo bez troškova ili će oni biti osjetno manji.
Pomoć na cesti ORYX Asistencije nudi najširi paket pomoći u slučaju nezgode i kvara, pa čak i onog kojeg izazovete sami poput probušene gume, krivo utočenog goriva ili ispražnjenog akumulatora, a u njenu efikasnost uvjerile su se stotine tisuća korisnika u posljednjih sedam godina.
Ugovoriti uslugu Pomoć na cesti je moguće na različite načine, primjerice: online ili pozivom na besplatni telefon 0800 18 18.
ORYX Asistencija također surađuje s većinom osiguravajućih društava u Republici Hrvatskoj, ali i s bankama tako da, ako ugovorite paket pomoći na cesti uz policu osiguranja vašeg vozila ili tekući račun u banci, ORYX Asistencija će priskočiti u pomoć.
Paket | Cijena članarine za fizičke osobe i pravne osobe* |
Cijena članarine za fizičke i pravne osobe za kupnju putem web shop-a |
Start | 19,91 EUR | 17,92 EUR |
---|---|---|
Basic | 26,54 EUR | 23,89 EUR |
Classic | 53,09 EUR | 47,78 EUR |
Exclusive | 265,45 EUR | 238,90 EUR |
* U svim slučajevima kupnje paketa osim putem web shopa primjenjuje se navedena cijena.
Korisnici Auto Zubak servisa imaju mogućnost ugovoranja Start paketa ORYX Asistencije prilikom servisiranja vozila.
USLUGA | NAKNADA | |
PAUŠAL dijagnoza kvara i/ili popravak (do 30 minuta rada i do 20 km) | 65,00 EUR | |
PAUŠAL istakanje i zbrinjavanje pogrešno utočenog goriva (do 60 minuta rada i do 20 km) | 120,00 EUR | |
PAUŠAL Otvaranje zaključanog vozila (do 60 minuta rada i do 20 km) | Klasično | 49,77 EUR |
Vozilo s elektroničkim blokadama | 125,00 EUR | |
60 minuta rada mehaničara na cesti | 29,86 EUR | |
Cijena dodatnog kilometra | 1,50 EUR |
USLUGA | NAKNADA | |
PAUŠAL ( utovar, istovar i prijevoz do 20 km) | 66,36 EUR | |
Cijena dodatnog kilometra (od 20 km nadalje) | 1,66 EUR | |
Upotreba krana/ dizalice za izvlačenje vozila na cestu | ≤ 30 minuta rada | 41,48 EUR |
60 minuta rada | 82,95 EUR |
USLUGA | NAKNADA |
do 6,0 m dužine ili 4,0 m širine | 4,98 EUR |
preko 6,0 m dužine ili 4,0 m širine | 9,95 EUR |
Opće odredbe
USLUGA | NAKNADA | |
PAUŠAL dijagnoza kvara i/ili popravak (do 30 minuta rada i do 20 km) | 55,00 EUR | |
PAUŠAL istakanje i zbrinjavanje pogrešno utočenog goriva (do 60 minuta rada i do 20 km) | 100,00 EUR | |
PAUŠAL Otvaranje zaključanog vozila (do 60 minuta rada i do 20 km) | Klasično | 49,77 EUR |
Vozilo s elektroničkim blokadama | 115,00 EUR | |
60 minuta rada mehaničara na cesti | 23,89 EUR | |
Cijena kilometra | 1,15 EUR |
USLUGA | NAKNADA | |
PAUŠAL ( utovar, istovar i prijevoz do 20 km) | 66,36 EUR | |
Cijena kilometra (od 20 km nadalje) | 1,19 EUR | |
Upotreba krana/ dizalice za izvlačenje vozila na cestu | ≤ 30 minuta rada | 39,82 EUR |
60 minuta rada | 79,63 EUR |
USLUGA | NAKNADA |
do 6,0 m dužine ili 4,0 m širine | 3,98 EUR |
preko 6,0 m dužine ili 4,0 m širine | 7,96 EUR |
Usluge uklanjanja vozila s ceste i prijevoza za laka dostavna i kamione | Cijene |
Prijevoz teretnih vozila do 3.5 t – paušal (20 km) | 149,31 EUR |
Dodatni km za prijevoz tertnih vozila do 3.5. t | 2,99 EUR |
Prijevoz teretnih vozila do 7.0 t – paušal (20 km) | 298,63 EUR |
Dodatni km za prijevoz tertnih vozila do 7.0 t | 3,73 EUR |
Prijevoz teretnih vozila do 12.0 t – paušal (20 km) | 423,05 EUR |
Dodatni km za prijevoz tertnih vozila do 12.0 t | 7,47 EUR |
Usluga čuvanja vozila – osobna vozila | 14,93 EUR |
Usluga čuvanja vozila – kombi vozila | 24,89 EUR |
Usluge prijevoza i uklanjanja teretnog programa i autobusa auto-dizalicom | Cijene |
Start do 20 km | 870,99 EUR |
Dodatni km | 9,95 EUR |
Radni sat auto-dizalice (1h) | 870,99 EUR |
Usluge prijevoza i uklanjanja teretnog programa i autobusa | Cijene |
Uklanjanje /prijevoz vozila – paušal 20 km | |
Vozilo 2 osovine | 423,05 EUR |
Vozilo 3 osovine | 622,14 EUR |
Vozilo 4/5 osovine | 1.244,28 EUR |
Autobus – minibus | 423,05 EUR |
Autobus 2 osovine | 746,57 EUR |
Autobus 3 osovine i autobus na kat | 1.244,28 EUR |
Uklanjanje / prijevoz od 20 km na dalje | |
Vozilo 2 osovine | 8,71 EUR |
Vozilo 3 osovine | 9,95 EUR |
Vozilo 4/5 osovine | 12,44 EUR |
Autobus – minibus | 8,71 EUR |
Autobus 2 osovine | 9,95 EUR |
Autobus 3 osovine i autobus na kat | 12,24 EUR |
Usluga čuvanja (kamion, tegljač, minibus) | 74,66 EUR |
Usluga čuvanja (skup vozila, autobus) | 124,43 EUR |
Uslugu pomoć (popravak) na cesti član može koristiti višekratno tijekom članske godine, uz uvjet da je u trenutku nastanka potrebe za uslugom član upravljao vozilom ili se nalazio u vozilu, te je pozivom na besplatni telefon 0800 18 18 zatražio pomoć na cesti i sačekao pružanje usluge.
Uslugu pomoć (popravak) na cesti uključuje radnje odnosno popravke koje je lako moguće otkloniti na terenu, kao što su istakanje krivo natočenoga goriva; dolijevanje goriva; zamjena kotača i guma; zamjena ili punjenje akumulatora; zamjena lako zamjenjivih dijelova na vozilu; otključavanje zaključanog vozila (mehanički, elektronski).
Član može zatražiti uslugu pomoći na cesti u sljedećim situacijama:
Prilikom narudžbe usluge pomoći na cesti, član treba dati sljedeće podatke:
ORYX call centar će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji i najbrži mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto događaja.
Član treba biti na mjestu pružanja usluge (osim u slučaju ozljede kada je potrebna hitna medicinska pomoć) i predočiti važeću člansku iskaznicu ORYX Asistencije, te neki od osobnih dokumenata (osobna iskaznica, putovnica, vozačka dozvola) ukoliko djelatnik na terenu posumnja u identitet.
Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. su uključeni u cijenu intervencije te samim time član ne snosi troškove istih ako su unutar ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.
Troškove za dijelove ugrađene u vozilo u punom iznosu odmah, na licu mjesta podmiruje član. Nakon pružene usluge pomoći na cesti, član dobiva računski obrazac koji je obvezan potpisati jer se radi o dokumentu za evidentiranje korištenja članskog prava u bazi podataka članstva.
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.
U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.
Uslugu prijevoza vozila član može koristiti kada je njegovo vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju, a podrazumijeva ove radnje:
a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.
Član može zatražiti uslugu prijevoza vozila kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u sljedećim situacijama:
Prilikom narudžbe usluge prijevoz vozila, član treba dati sljedeće podatke:
ORYX call centar će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji i najbrži mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto događaja.
Član treba biti na mjestu pružanja usluge (osim u slučaju ozljede kada je potrebna hitna medicinska pomoć) i predočiti važeću člansku iskaznicu ORYX Asistencije, te neki od osobnih dokumenata (osobna iskaznica, putovnica, vozačka dozvola) ukoliko djelatnik na terenu posumnja u identitet.
Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. su uključeni u cijenu intervencije te samim time član ne snosi troškove istih ako su unutar ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.
Nakon pružene usluge prijevoza vozila, član dobiva računski obrazac koji je obvezan potpisati jer se radi o dokumentu za evidentiranje korištenja članskog prava u bazi podataka članstva.
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.
Uslugu zamjenskog vozila član može koristiti prilikom korištenja usluga popravka ili prijevoza vozila, ako se dogodila prometna nesreća ili kvar vozila koji onemogućuje korištenje vozila, a što je detaljnije regulirano Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva, a vozilo nije moguće isti dan osposobiti za vožnju.
Usluga zamjenskog vozila podrazumijeva ove radnje na terenu:
Član može zatražiti uslugu zamjenskog vozila, neposredno nakon što je koristion uslugu prijevoza vozila kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u sljedećim slučajevima:
Troškovi cestarine, mostarine, trajekta, goriva i sl. nisu uključeni u cijenu najma vozila. Navedene troškove snosi član.
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenim cijenama koje za svoje članove dogovara ORYX Asistencija s pružateljem usluge.
Uslugu alternativnog prijevoza odnosno organizaciju i priznavanje troškova nastavka putovanja javnim prijevozom član može, sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva, zatražiti kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u slučajevima:
Usluga alternativnog prijevoza podrazumijeva ove radnje na terenu:
Član može zatražiti uslugu alternativnog prijevoza kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u slučaju:
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge o svom trošku.
Uslugu smještaja član može koristiti tijekom članske godine samo ako je prethodno zatražena usluga popravka ili prijevoz vozila. Član može ostvariti pogodnost smještaja ako vozilo nije u voznom stanju i ne može biti popravljeno u istom danu, a smještaj se organizira za sve putnike u vozilu i vozača, a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.
Član može zatražiti priznavanje troškova smještaja u hotelu kada je vozilo nepokretno ili nesigurno za daljnju vožnju u slučaju:
Član mora biti na mjestu pružanja usluge, predočiti važeću člansku iskaznicu ORYX Asistencije i neki od osobnih dokumenata (osobna iskaznica, putovnica, vozačka dozvola).
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge o svom trošku.
Uslugu dostave vozila nakon popravka član može koristiti ako je prethodno koristio uslugu popravka ili prijevoza vozila, a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.
Usluga dostave vozila nakon popravka podrazumijeva sljedeće radnje na terenu:
Prilikom narudžbe usluge dostave vozila, član treba dati sljedeće podatke:
ORYX call centar će nakon provjere podataka organizirati pomoć članu na najbolji i najbrži mogući način, upućujući najbliže interventno vozilo na mjesto gdje je smješteno vozilo člana.
Troškovi cestarine, mostarine, trajekta i sl. su uključeni u cijenu intervencije te samim time član ne snosi troškove istih ako su unutar ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima.
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.
Uslugu čuvanja vozila član može koristiti ako je prethodno koristio uslugu popravka ili prijevoza vozila, a nije moguće osposobiti vozilo ili zbrinuti u servisnu radionu u svrhu popravka, a sve sukladno Općim uvjetima i pogodnostima odgovarajućeg paketa članstva.
Ovo člansko pravo je besplatno za članove do ukupnog iznosa koji je određen članskim pogodnostima. U slučaju korištenja usluga preko limita članskih pogodnosti, član može koristiti usluge po povlaštenom cjeniku za članove ORYX Asistencije.
Članovi ORYX Asistencije imaju pogodnost savjetovanja pri osiguranju vozila, koju uslugu ORYX organizira putem ovlaštene osobe za ovu vrstu poslova
Popis ORYX centara i adresa s kontaktima na kojima se mogu članovi savjetovati nalaze se na:
Usluga se može koristiti neograničen broj puta tijekom godine za vrijeme valjanosti članskih pogodnosti.
Ploviti modrim prostranstvima mora gotovo da je sinonim za slobodu. No u rijetkim trenucima taj se osjećaj može pretvoriti u trenutak frustracije jer i plovila, kao i sva ostala prijevozna sredstva, ponekad se kvare.
Za takve slučajeve ORYX Asistencija pobrinut će se širokim rasponom usluga u segmentu pomoći na moru na području Jadranskog mora.
NAZIV USLUGE | KOLIČINA |
Tegljenje | Neograničeno* |
Dostava rezervnih dijelova | Neograničeno* |
Pomoć pri pokretanju “jump start” | Neograničeno* |
Dostava goriva | Neograničeno* |
Oslobađanje propelera od užadi | Neograničeno* |
Odsukavanje u slučaju laganog nasukavanja | Neograničeno* |
Pomoć povezana s vremenskim uvjetima i područjem plovidbe | Neograničeno* |
*Povratni kvarovi s istim uzrokom: unutar jednog ugovornog razdoblja (godinu dana nakon sklapanja ugovora) povratni kvarovi (pokvareni akumulator, pomoć pri pokretanju…) samo će triput biti otklonjeni besplatno.
*Paket usluga odnosi se na plovila za sport i razonodu (čarter isključen).
Cijena članarine:
Duljina | do 8 m | 8–11 m | 11–14 m | 14–17 m | 17–20 m | 20 m< |
Cijena članarine | 116,27 EUR | 145,33 EUR | 174,39 EUR | 203,46 EUR | 280,97 EUR | 339,11 EUR |
Svoje članstvo za uslugu pomoći na moru možete ostvariti pozivom na besplatni telefon 0800 18 18 i plaćanjem kreditnom karticom ili prema ponudi. Članstvo glasi na plovilo i bez obzira na to tko upravlja plovilom plovilo ima pravo na pomoć na moru.
Opća pravila i uvjete usluge Pomoć na moru preuzmite ovdje.
Većina ljudi našla se u situaciji da im se u žurbi pri izlasku iz stana zalupe vrata i ostanu zaključana s vanjske strane ili da ih dočeka puknuta cijev u kupaonici, poplava u kuhinji… Pritom većina najčešće nema uvijek dostupnog majstora koji u svakom trenutku može doći i sanirati kvar. No to se mijenja, za sve takve situacije tu je ORYX Asistencija – Pomoć u kući.
Pomoć u kući proizvod je u sklopu kojeg ORYX Asistencija svojim članovima organizira pomoć u hitnim slučajevima te obavlja besplatan popravak i otklanja kvar koji je nastao u stanu ili kući. Osim hitnih intervencija, Pomoć u kući uključuje usluge:
Bitno je istaknuti da je usluga tehničke pomoći u kući dostupna 24 sata na dan 365 dana na području cijele Republike Hrvatske te pokriva sve kućne brojeve, uključujući i otoke.
Članstvo glasi na osobu i usluge pomoći u kući može koristiti bilo koja osoba koja boravi u prijavljenoj nekretnini. Za dodatne informacije o usluzi pomoć u kući nazovite besplatni telefon 0800 18 18
Odmah nakon nastanka hitnog slučaja treba pozvati ORYX Asistenciju na telefonski broj 0800 18 18 i obavijestiti operatera o nastalu događaju te kratko opisati vrstu kvara ili događaj kako bi se u najkraćem mogućem roku na teren mogao uputiti odgovarajući interventni tim.
Putni Anđeo je mobilna aplikacija za pametne telefone koja prati vožnju automobila te na temelju promjene brzine, buke u vozilu i drugih parametara detektira prometnu nezgodu i samostalno šalje poziv dežurnom kontakt centru ORYX Asistencije koji radi 24 sata na dan cijele godine. Nakon detektirane prometne nezgode centar šalje poziv hitnim službama dajući im sve potrebne informacije kako bi na vrijeme mogli pristići u pomoć.
Putni Anđeo osmišljen je tako da ne ometa vozača prilikom vožnje te u slučaju eventualne prometne nezgode obavlja komunikaciju s pozivnim centrom Oryxa ili privatnim osobama pružajući informacije o okolnostima prometne nezgode.
Putni Anđeo prati putovanje i u slučaju dulje vožnje bez odmora glasovnom i vizualnom porukom upozorava vozača na predugu vožnju. Osim brige o stanju vozača za vrijeme vožnje, Putni Anđeo nudi mogućnost prikaza glasnoće/buke u vozilu, statusa povezanosti s internetom, vremenski prikaz trajanja putovanja i još mnogo toga. Neke od informacija koje Putni Anđeo šalje označenim primateljima uključuju GPS lokaciju, brzinu prije nezgode te podatke o vozaču. Samim time što se komunikacija ostvaruje između računalnih sustava bez ljudske intervencije informacije stižu na pravo mjesto u najkraćem mogućem roku te se ujedno izbjegava faktor ljudske pogreške kod prijave detalja nastale situacije.
Svoju vožnju vozač može podijeliti s osobom po izboru, a putovanje se može pratiti na digitalnoj karti putem e-maila ili SMS-a. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr.
Svojeg Putnog Anđela dobivate besplatno u paketu, učlanjenjem u ORYX Asistenciju, i to online, pozivom na besplatni telefon 0800 18 18 i plaćanjem kreditnom karticom ili prema ponudi te ORYX bonovima koje se može kupiti u poslovnicama Hrvatske pošte.
Predugovorne obavijesti za učlanjenje u ORYX Asistenciju putem ORYX Bonova u poslovnicama Hrvatske pošte možete pronaći ovdje.
Autopass omogućuje vozačima besplatan popravak osobnog vozila u slučaju tehničke neispravnosti vozila. Pod tehničkom neispravnosti vozila podrazumijeva se pad na tehničkom pregledu vozila, a koji je dokumentiran Zapisnikom o redovnom tehničkom pregledu. Popis sklopova na vozilu kao i financijski limiti za svaki sklop do kojih je moguće koristiti besplatan popravak vozila ovisi o vrsti paketa koji ste ugovorili.
U slučaju pada na tehničkom pregledu nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije koja će vam organizirati popravak vozila, a onda bezbrižno na ponovljeni tehnički pregled.
Stanice za tehnički pregled pregledavaju vozilo i utvrđuju tehničku ispravnost vozila u 158 točaka odnosno 18 sklopova na vozilu.
Autopass omogućuje vozačima potpuno besplatan popravak bilo kojeg sklopa na vozilu na kojem je utvrđena tehnička neispravnost na vozilu a odnosi se na sva osobna vozila, bez obzira na marku, tip i starost vozila.
Popis sklopova koji su uključeni u paket, količina grešaka koje vozač ima pravo otkloniti, kao i visina limita po sklopu do kojeg je moguće koristiti besplatan popravak vozila mogu varirati ovisno koji ugovorite Autopass paket na prodajnom mjestu.
Autopass možete ugovoriti kod svog osiguravatelja prilikom ugovaranja nove ili obnove police auto odgovornosti. Provjerite kod svog osiguravatelja ima li u ponudi uslugu Autopass.
Više informacija o usluzi saznajte na www.autopass.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.
Drugi Auto inovacija je ORYX Asistencije koja vam u slučaju prometne nezgode omogućuje potpuno besplatnu upotrebu zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po polici autoodgovornosti (AO) i popravka vozila u servisu.
U slučaju prometne nezgode, odmah nakon prijave štete osiguravajućem društvu nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije koja će vam organizirati besplatnu dostavu zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju (kućna adresa, adresa servisa, adresa po želji) u Hrvatskoj ili Europi.
Zamjenskim vozilom možete se besplatno koristiti do završetka popravka vašeg vozila. Nakon završetka popravka vozila nazovite kontaktni centar ORYX Asistencije koja će organizirati besplatno preuzimanje vozila na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj ili Europi.
Uslugu Drugi Auto možete iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete osiguravajućem društvu:
Drugi Auto možete ugovoriti kod svojeg osiguratelja prilikom ugovaranja nove ili obnove police autoodgovornosti.
Opseg besplatnih usluga u sklopu inovacije Drugi Auto može varirati ovisno o ugovorenom paketu.
Više informacija saznajte na www.drugiauto.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.
Kingsize Help je inovacija ORYX Asistencije koja vam omogućuje u slučaju kvara ili prometne nezgode besplatno korištenje usluga tehničke pomoći na cesti za autobuse i kamione na području Republike Hrvatske i Europe. Riječ je o još jednom potpuno novom proizvodu ORYX Asistencije koji dosad nije postojao u Hrvatskoj.
U slučaju kvara ili prometne nezgode nazovite Kontaktni centar ORYX Asistencije koja će nakon poziva izaći na teren s interventnim timom i vozilima. Prema potrebi, može za vas organizirati i druge usluge (smještaj u hotelu, zamjensko vozilo, prevoditelja). Usluge unutar proizvoda za vas su besplatne, a možete ih iskoristiti u slučaju: kvara i prometne nezgode
Kingsize Help možete ugovoriti kod svojeg osiguratelja prilikom ugovaranja nove ili obnove police autoodgovornosti. Provjerite kod svojeg osiguratelja ima li u ponudi uslugu Kingsize help. Opseg besplatnih usluga u sklopu Kingsize Help može varirati ovisno o ugovorenom paketu.
Više informacija saznajte na www.kingsizehelp.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.
MobiExpress je inovacija ORYX Asistencije koja vam, u slučaju loma ekrana mobilnog uređaja, omogućuje besplatno preuzimanje, popravak i dostavu popravljenog uređaja na lokaciju po želji.
U slučaju loma ekrana mobilnog uređaja pozivate kontaktni centar ORYX Asistencije. ORYX Asistencija organizira o svom trošku intervenciju na način da šalje interventni tim koji odnosi neispravan mobilni uređaj na servis te ga besplatno popravlja. Nakon popravka, interventni tim vraća vaš popravljeni uređaj na lokaciju po vašoj želji.
Više informacija saznajte na www.mobiexpress.hr ili pozivom na broj 0800 18 18.
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]