Neke nezgode ne pitaju za mjesto, razlog ili člansku karticu. Prometne nezgode jedne su od onih situacija u kojima jedna minuta traje kao sat te bespotrebno komplicira život.

U takvoj se situaciji u okolici grada Gospića našla Mirjana Kovačević kojoj je baš u najgorem trenutku poslušnost otkazao vjerni Mercedes.

– Godinama sam imala klasičnu Diners karticu, suprug i ja smo razmišljali o ORYX Asistenciji, ali nikako da se prebacim na Diners ORYX.

Za vrijeme jednodnevnog izleta, razrezala im se guma. Obzirom da nisu imali ugovorenu pomoć na cesti, a drugi pružatelj pomoći na cesti im nije bio u mogućnosti pomoći, nazvali su ORYX Asistenciju. I nisu požalili, jer ono što je uslijedilo spasilo je potencijalno uništen odmor.

20.01.2021. Cavle – Mirjana Kovacic korisnica Oryx asistencije. Photo: Nel Pavletic/PIXSELL

 

– Na broju 0800 1818 javio se vaš ljubazan kolega. Osim što su odmah preuzeli moj slučaj, sve su organizirali u trenu i svakih 10 minuta zvali da provjere da li je stigla vučna služba. Gospodin u kontakt centru bio je toliko stručan i priseban da me čak i pitao imam li dovoljno baterije na mobitelu! Sve sitnice i detalje je provjeravao.

Mirjanin Mercedes je novijeg godišta i gotovo se nikada nije pokvario. Bez rezervne gume i samo s tekućinom za krpanje guma sama nije mogla sanirati razrezanu gumu.

– Vučna služba je stigla oko 1 sat nakon ponoći  i odvezla me do vulkanizera gdje sam riješila problem i krenula doma za Rijeku. Vozač sam 24 godine i nikad nisam imala neku veću nezgodu, i baš zato što nikad ne znaš hoće li se tebi to dogoditi, odsad smo i suprug i ja članovi ORYX Asistencije! A obzirom da radim u banci, klijentima iz osobnog iskustva mogu preporučiti usluge koje uključuju i ORYX Asistenciju. I novi i stari automobil može zatrebati pomoć, a sa sigurnošću ne možemo predvidjeti kad će se nešto desiti. U mom iskustvu, desi se kad to najmanje očekuješ. Hvala ORYX Asistenciji!