Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
Naizgled običan radni dan s unaprijed planiranim obavezama u sekundi se može pretvoriti u noćnu moru, ali uz ORYX Asistenciju naši korisnici to gotovo da ni ne osjete.
Naizgled običan radni dan s unaprijed planiranim obavezama u sekundi se može pretvoriti u noćnu moru, ali uz ORYX Asistenciju naši korisnici to gotovo da ni ne osjete. Tako nam se nedavno javio Mato Bijelić, zadovoljni korisnik ORYX Asistencije, kojem se s njegovom Opel Insignijom nedavno dogodila prometna nezgoda. Kraj Slunja mu je na cestu izletio jelen i oštetio vozilo, a na teren je odmah izašla naša vučna služba. Nakon poziva na naš besplatni broj, briga je prestala za Matu, a počela za nas.
– Ispred mene se niotkuda stvorio jelen, i nakon toga mi ništa drugo nije preostalo nego nazvati vas. Na teren je izašao vaš ugovorni suradnik MD Plus koji je utvrdio štetu i odvezao auto na servis.
– Na licu mjesta dostavili su mi zamjenski VW Passat, a kolegica iz Call centra zvala me svakih pola sata da provjeri dal je sve u redu. Zbog količine štete, zamjenski auto imao sam 7 dana i ne mogu se ni na što požaliti. Sve što sam trebao u tom stresnom momentu napraviti bilo je nazvati Vašu službu.
Zadovoljni Mate hvali jednostavnost i isplativost usluge i ističe da nije dvojio ni minute i svoje članstvo produžio za još jednu godinu, a ove godine je sa sobom u ORYX Asistenciju poveo i brata.
– Preporučujem svima vašu asistenciju jer oko organizacije nije bilo niti jednog problema, jako ste brzi, profesionalni i olakšali ste mi život u ionako stresnoj i kompliciranoj situaciji! Od sad nadalje, svim poznanicima preporučam ORYX Asistenciju!
- iskustva članova
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023