ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
1. Koliko dugo ste korisnik ORYX Asistencije? Kako ste došli do nas?
Privatno sam korisnik ORYX Asistencije od 2014. godine, a od 2018. godine i poslovno, preko udruge za naše sanitetsko vozilo. Asistenciju mi je preporučio zastupnik Euroherc osiguranja kroz uslugu “Zona”.
2. Jeste li imali prometnu nezgodu u kojoj vam je pomogla ORYX Asistencija? Možete li nam opisati što se dogodilo?
Prometne nezgode na sreću nismo imali, ali smo asistenciju koristili u dva navrata zbog kvarova na vozilima, 2019. na privatnom vozilu i 2021. na sanitetskom vozilu udruge.
3. Je li vam je naša pomoć na cesti olakšala poslovanje i koliko? Jeste li ste zadovoljni s uslugom?
Iznimno sam zadovoljan uslugom i vremenom reakcije kako službe za korisnike, tako i vaših partnera, olakšano mi je obavljanje obveza u udruzi te nesmetano odrađivanje obiteljskih i poslovnih obveza.
4. Koliko dugo koristite usluge pomoći na cesti ORYX Asistencije?
Usluge pomoći na cesti ORYX Asistencije koristim već sedmu godinu.
5. Koliko ste dugo vozač i kakve su vam vozačke navike?
Vozač sam već 26 godina, nisam još prouzročio nijednu nezgodu, a “oštru” vožnju izbjegavam. Smatram da defenzivnom vožnjom možemo izbjeći puno nepoželjnih situacija.
6. Znate li da ORYX Asistencija nudi i druge usluge, poput Pomoći u kući, osiguranja mobilnih telefona ili pak usluge Drugi auto, zamjenskog auta koji besplatno koristite dok je vaš na popravku? Ili pak Medins, medicinsku asistenciju? Jeste li ikada koristili neku od ovih usluga?
Da, znam. Od dodatnih usluga koristio sam u dva navrata uslugu zamjenskog automobila, u ovom nedavnom slučaju kvara sanitetskog vozila, zamjenski auto nam je omogućio izvršavanje preuzetih obveza oko brige o korisnicima na području pogođenim potresom gdje brinemo o 8 obitelji.
7. Biste li ORYX Asistenciju preporučili i svojim prijateljima?
Svakako. Već sam preporučio, a i preporučit ću opet.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023