Mrkli mrak, kišna vjetrovita noć na talijanskoj zaobilaznici na kojoj tegljači i kamioni jure više od 100 km/h, a zaustavljanje se kažnjava velikim novčanim kaznama. Zvuči kao početak groznog horor filma, no upravo tamo moj je automobil odlučio otkazati poslušnost, u jednom dahu nam već na početku priča Snežana Majcan, korisnica ORYX Asistencije.

Ono što je uslijedilo nakon, srećom se nije nastavilo u jednako strašnom tonu jer se Snežana sjetila da u sklopu police autoosiguranja ima ORYX Asistenciju. Broj koji je okrenula promijenio je situaciju doslovno u trenu. U nastavku vam gotovo u potpunosti prenosimo njeno iskustvo u kojem nam u jednom dahu, kao u akcijskom filmu, iskustvo koje je ipak sretno završilo.

– ORYX Asistenciju koristim zadnjih 4 godina, i to na prijedlog ponuditelja osiguranja. Vozačica sam preko 30 godina, a zadnjih 15 godina dnevno vozim u prosjeku 100 km. Prosječna sam vozačica, ne vozim prebrzo, trudim se biti oprezna. Vodim brigu o ispravnosti vozila, ali kvarovi se ipak događaju.

iskustva članova oryx asistencija

Nedavno je moj auto od 390 000 km ostao u kvaru u inozemstvu, i to na zaobilaznici u Italiji u blizini graničnog prijelaza sa Slovenijom. Jedan od većih problema je što je ta cesta pod dežurstvom talijanske firme za održavanje cesta, te se smatra brzom autocestom i stoga zaustavljanje i šlepanje od strane neautoriziranih osoba nije dozvoljeno. Nedavno se u lokalnim novinama moglo pročitati iskustvo naših putnika koji su na toj cesti ostali u kvaru i morali platiti 300 eura za ovlaštenu vučnu službu koja ih je odvezla 500 metara do izlaza s autoceste. Meni je auto ostao u kvaru otprilike na toj istoj udaljenosti i nije ga bilo moguće pokrenuti. Vozilo talijanske službe je došlo do mene u roku od 10 minuta, što je značilo da imam još samo 15 minuta za pronaći neko rješenje koje će me izvesti s ceste, a da ne platim tih 300 eura. U polici osiguranja imam i usluge prijevoza vozila u kvaru u inozemstvu. Nazvala sam broj koji je bio naveden i stupila u kontakt s djelatnicom koja je doslovno pokrenula akciju spašavanja.

Samo da vam malo približim situaciju u kojoj sam se našla…. Nemam iskustva s ovakvim problemima na cesti, bilo je to u večernjim satima, znači mrkla noć, sama sam bila u autu, vani pada kiša, puše vjetar, temperatura oko 9 stupnjeva, a ja pokisla jer sam morala biti van vozila za razgovor s talijanskim djelatnikom službe za pomoć na cesti. Auto se ne može pokrenuti pa nema grijanja, oko mene jure drugi automobili i kamioni. Smrzavam se ja tako mokra u hladnom vozilu, a tople riječi i ohrabrenja stižu od dvije djelatnice ORYX Asistencije koje su sa mnom cijelo vrijeme bile na liniji.

“Ništa se vi ne brinite, sve će biti u redu, mi ćemo sve srediti”. Što se tiče tehničke strane pomoći vaših djelatnica, mogu samo reći da su bile izuzetno brze. Kontaktirale su talijansku službu koja je poslala svoje vozilo da me preveze s te zaobilaznice i iskrca moje vozilo u Sloveniji. Dok sam čekala da talijansko vozilo uopće krene po mene, krenula je i vučna služba iz Hrvatske kojoj su iz Asistencije u toku vožnje javili točnu lokaciju u Sloveniji gdje će me talijanska vučna služba iskrcati.


Cjelokupna „akcija spašavanja“, koordiniranje inozemnih i naših službi, te prijevoz mog vozila u moje mjesto prebivališta trajalo je oko tri sata što je izuzetno brzo obzirom na situaciju. Tijekom ta tri sata bila sam kontaktirana otprilike osam puta od strane djelatnica ORYX Asistencije da provjere da li je sve u redu, jesu li me kontaktirali Talijani, da li je došla vučna služba, gdje su me ostavili… Također su mi javljale tijek dogovora i da je vučna služba iz Hrvatske već na putu… Najvažnije je ovdje ono što ne spada u tehničku nego u moralnu podršku, a to je da su me smirivale da se ne brinem i da će sve biti u redu, da će ORYX Asistencija sve riješiti. Cijelo to vrijeme sam fizički bila sama u autu, u vrlo nezgodnoj situaciji, ali s tehničkom i moralnom podrškom se nisam osjećala sama. Nekad topla ljudska riječ znači jako puno. Imam sve riječi pohvale za brzinu i kvalitetu usluge, a najveća pohvala ide na račun ljudskog pristupa. To je ono što me najjače dirnulo. Troškovi cijelog prijevoza su se pokrili putem police osiguranja koja uključuje i pomoć na cesti u inozemstvu, a ja sam bogatija za jedno vrlo pozitivno iskustvo da u kontakt centrima koji bi trebali brinuti za nas zaista ima pravih ljudi koji brinu za nas i gledaju nam pomoći na svaki mogući način, tehničkom ali i ljudskom podrškom.

Vaša usluga pomoći na cesti mi je zaista olakšala život. Financijski bi se to moglo izračunati oko 400 eura, ali ono što je neprocjenjivo je nematerijalno iskustvo pozitivnih ljudi. Uslugom sam izuzetno zadovoljna.

Ovo mi je prvi put da sam bila u situaciji koristiti vaše usluge pomoći na cesti. Do sad sam znala da ORYX Asistencija nudi pomoć na cesti, zamjensko vozilo, tj. sve usluge koje se nude preko police osiguranja motornog vozila a za ostale usluge nisam znala.

ORYX Asistenciju definitivno preporučujem svim prijateljima jer sam imala izuzetno pozitivno iskustvo u prilično nezgodnoj situaciji.