Ako ste se u ovim kriznim vremenima odlučili na prodaju kuće, stana ili vikendice, prije nego što angažirate agenta za prodaju dobro se informirajte o mogućnostima i realnim cijenama na današnjem tržištu koje je u odnosu na rekordne pretkrizne godine zamrlo. Da biste nekretninu prodali, pročitajte što stručnjaci kažu.
Prvi dojam u 30 sekundi
– Ako stavite previsoku početnu cijenu, vaš oglas neće primijetiti onaj dio kupaca koji inače traže nekretninu u opsegu u kojem bi vaša trebala biti. Pogrešno je mišljenje da ćete uvijek biti u mogućnosti prihvatiti nižu ponudu jer postoji šansa da tu ponudu nikada i ne dobijete – ističe Jadranka Kuzmić, agentica koja nekretnine prodaje već dva desetljeća. Osim previsoke cijene, kaže, hendikep u prodaji mogu biti sitni nedostaci koji se lako mogu ukloniti.
– Da uvećate dobit, napravite sve potrebne popravke. Većina kupaca traži nekretninu koja je u stanju u kojem nije potrebno nikakvo dodatno ulaganje. Oni kupci koji su spremni prihvatiti se popravaka i sređivanja svakako će troškove uračunati u svoju ponudu i ponuditi manje – ističe naša sugovornica.
Na ponudu – odgovorite
Ono što vlasnicima stana i nije hendikep, vlasnicima kuća može odigrati presudnu ulogu – riječ je o stupnju uređenosti okućnice i vanjskom izgledu građevine.
– Prodajete li kuću, budite svjesni da će je većina potencijalnih kupaca prvo pogledati iz automobila. Vaša kuća ima oko 30 sekundi da ostavi dobar prvi dojam. Zato nemojte štedjeti truda da pokosite travu, obojite ogradu, pokupite lišće ili popravite oluk. Vaša kuća mora biti privlačna na prvi pogled – ističe agentica te dodaje da u prodaji ključnu ulogu može odigrati i urednost vašeg doma.
– Kupac u 60 sekundi procjenjuje želi li tu stanovati. Kupci žele vidjeti čista i svijetla ulazna vrata, kuhinjske elemente u dobrom stanju, čiste tepihe i kupaonicu – na tome prolazite ili padate – ističe Jadranka Kuzmić te dodaje nešto što zacijelo niste znali:
– Prisutnost vlasnika često može smetati kupcima. Kupac se treba osjećati kao netko tko želi živjeti u prostoru koji razgledava, a ne kao uljez – zaključuje.
I za kraj savjet koji daje odvjetnica Mirela Burić o načinu komunikacije.
– Kada vam potencijalni kupac da ponudu za nekretninu, jako je važno da na nju odgovorite čim prije. Naime, daje li kupac ponudu, znači da je raspoložen za kupnju. Čak i ako vam ponuda ne odgovara, zahvalite na njoj.
1 Popravci da, ali umjereno
Ne trošite previše novca na popravke i uređivanje. Ako cijena popravaka podigne vrijednost vaše nekretnine za više od 20%, nemojte računati da možete povratiti taj novac.
2 Uklonite višak namještaja
Uklonite sav namještaj i osobne stvari koje vam se čine nepotrebnima kako bi kupci mogli vidjeti prostor. Uklanjanjem viška namještaja nekretnina će djelovati prostranije.
3 Budite spremni na pregovore o cijeni
Nemojte biti kruti u pregovorima. U interesu je i vas i kupca da se dogovorite. Zato prepustite svom agentu da pregovara o uvjetima i cijeni te prihvaćajte njegove sugestije.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023