Ako izuzmemo bilo kakvu aktivnost jakih nevera, rujan je vrhunac sezone potraživanja rekreativnih brodovlasnika od osiguravajućih kuća. U nastojanju da pripremimo nautičare za potencijalno iskustvo i uštedimo im na vremenu, nudimo savjete koji mogu pomoći što bržeg vraćanja broda natrag na vodu nakon odštetnog zahtjeva.

3 savjeta kako bi se osigurali da vaš postupak ide glatko:

Nemojte čekati. Ako dođe do nesreće, krađe ili nekakvog drugog oštećenja, uvijek što je prije moguće nazovite svoje osiguravajuće društvo. Ako ste u nedoumici o tome želite li podnijeti zahtjev ili ne, uvijek je dobro nazvati svog osiguravatelja. Kad osiguravatelj vašeg plovila već ima te informacije, kasnije može ubrzati odštetni proces jer će već imati osnovne podatke o svojoj datoteci.

Fotografirajte: ako imate nesretni slučaj, snimite fotografije. Puno njih. One mogu pomoći u brzoj obradi vašeg odštetnog zahtjeva od strane osiguravajućeg društva. Mnogi osiguravatelji olakšavaju elektroničko slanje fotografija oštećenja nudeći besplatne aplikacije. Također se isplati fotografirati svu vlastitu vrijednu brodsku opremu i osobne stvari. U slučaju gubitka ili oštećenja, fotografije će dokazati vlasništvo i pomoći u utvrđivanju vrijednosti.

O procjeni štete: Glavni zadatak vlasnika plovila je da što prije dobije procjenu štete. U tim situacijama često je najbolje imati uspostavljen dobar odnos sa zastupnikom osiguranja, tako da brže dobijete svoju procjenu. Također je dobro znati koji su od brodogradilišta, marina ili servisa najbolji na vašem području. Usmene preporuke su jedan od dobrih načina da to saznate. Drugi je provjeriti certificirani status kod proizvođača, jer popravak mora proći što bezbolnije za brod.

Izvor: BoatUS Pressroom

Odgovori