Ako izuzmemo bilo kakvu aktivnost jakih nevera, rujan je vrhunac sezone potraživanja rekreativnih brodovlasnika od osiguravajućih kuća. U nastojanju da pripremimo nautičare za potencijalno iskustvo i uštedimo im na vremenu, nudimo savjete koji mogu pomoći što bržeg vraćanja broda natrag na vodu nakon odštetnog zahtjeva.
3 savjeta kako bi se osigurali da vaš postupak ide glatko:
• Nemojte čekati. Ako dođe do nesreće, krađe ili nekakvog drugog oštećenja, uvijek što je prije moguće nazovite svoje osiguravajuće društvo. Ako ste u nedoumici o tome želite li podnijeti zahtjev ili ne, uvijek je dobro nazvati svog osiguravatelja. Kad osiguravatelj vašeg plovila već ima te informacije, kasnije može ubrzati odštetni proces jer će već imati osnovne podatke o svojoj datoteci.
• Fotografirajte: ako imate nesretni slučaj, snimite fotografije. Puno njih. One mogu pomoći u brzoj obradi vašeg odštetnog zahtjeva od strane osiguravajućeg društva. Mnogi osiguravatelji olakšavaju elektroničko slanje fotografija oštećenja nudeći besplatne aplikacije. Također se isplati fotografirati svu vlastitu vrijednu brodsku opremu i osobne stvari. U slučaju gubitka ili oštećenja, fotografije će dokazati vlasništvo i pomoći u utvrđivanju vrijednosti.
• O procjeni štete: Glavni zadatak vlasnika plovila je da što prije dobije procjenu štete. U tim situacijama često je najbolje imati uspostavljen dobar odnos sa zastupnikom osiguranja, tako da brže dobijete svoju procjenu. Također je dobro znati koji su od brodogradilišta, marina ili servisa najbolji na vašem području. Usmene preporuke su jedan od dobrih načina da to saznate. Drugi je provjeriti certificirani status kod proizvođača, jer popravak mora proći što bezbolnije za brod.
Izvor: BoatUS Pressroom
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023