Kakav je to čudan miris u autu? Na koje probleme s automobilom mogu ukazivati
Mirisi u automobilu mogu dolaziti od (ne)opranog auta i stvari koje vozite i ostavljate u njemu, no neki specifični ipak ukazuju na probleme.
Osjetite li sumpor, prepoznatljiv po smradu trulih jaja, vjerojatno treba zamijeniti katalizator. To je znak da se u njemu stvara sumporovodik od neizgorenih elemenata sumpora iz goriva. Obično ih treba zamijeniti nakon 100.000 do 150.000 km, a pojavi li se ovaj problem ranije, provjerite, možda je pokriven garancijom.
Miris izgorenog ulja u kabini treba također hitno riješiti, a ne ga pokušati maskirati osvježivačima zraka. Udisanje je štetno za zdravlje, a razloga može biti nekoliko. Prvo provjerite jeste li dobro zatvorili poklopac ulja. Drugi problem može biti u brtvi poklopca ventila koji treba zamijeniti, a ako ima ulja ispod auta, vjerojatno je problem u radilici motora.
Slatkasti sirupasti miris znači da osjetite etilen glikol iz rashladne tekućine. To bi mogao biti znak da negdje popušta sustav za grijanje ili curi antifriz, što treba odmah provjeriti u servisu.
Miris koji podsjeća na smrad izgorenog tepiha ukazuje na problem s kočnicama. Provjerite jeste li zaboravili spustiti ručnu kočnicu. Ako niste, uputite se na servis.
Miris spaljenih guma može ukazivati na opuštene remene ili crijeva motora. Može značiti i da remen samo što nije pukao pa ih što prije zamijenite.
Osjetite li benzin u kabini prva pomisao vjerojatno će biti da ste nespretno točili, ali tad bi se miris brzo trebao izgubiti. Ako ne nestaje, provjerite imate li problem sa sistemom ubrizgavanja.
Neugodan miris koji možda najviše podsjeća na sportsku svlačionicu, a sigurni ste da vam nije ostala slučajno u autu vaša sportska torba, dolazi obično kad se upali klima. To je znak da se na klima uređaju uhvatila plijesan i mikroorganizmi te ga treba očistiti. Inače riskirate bolesti, a alergičari će imati i problema s disanjem i pojačanim simptomima alergije.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023