Prometna nesreća na trajektu: noćna mora svakog vozača
Prometne nesreće su same po sebi neugodne situacije, a prometna nesreća na trajektu je potpuno nova dimenzija za svakog vozača. Zbog skučenog prostora, gužvi, nevještih vozača, vrućine i nervoze, može se dogoditi da vam netko ošteti vozilo.
Šteta može nastati u obliku otrgnutog retrovizora, razbijene šajbe, ogrebotine na limu i sl. Uzrok može biti i nemirno more, udaranje trajekta u obalu, loše slaganje automobila i tada bi krivnja bila prijevoznika, no prije odštete prvo mu je morate dokazati.
Prometna nesreća na trajektu i zakoni
U pomorskom zakoniku stoji: “Prijevoznik odgovara za štetu nastalu zbog smrti ili tjelesne ozljede putnika, za oštećenje, manjak ili gubitak prtljage ako se događaj koji je prouzročio štetu dogodio za prijevoza te za zakašnjenje u predaji prtljage putniku ako se šteta, odnosno zakašnjenje može pripisati krivnji prijevoznika ili osoba koje rade za prijevoznika. Osoba koja traži naknadu štete mora dokazati da se događaj koji je prouzročio štetu dogodio u tijeku prijevoza te visinu štete.”
U zakoniku se nigdje ne spominje termin vozila ali riječ prtljaga odnosi se i na vaše vozilo jer prtljaga je sve što se prevozi s vama nakon što ste kupili kartu, uključujući i vaš prijevoz – motocikl, automobil ili kamion.
Potrebno je razlikovati uzrok štete na vašem vozilu. Krivnja može biti od strane prijevoznika odnosno trajekta i onu koja je uzrokovana od vas samih ili drugog vozača. Ako je vaše vozilo na trajektu oštetio drugi vozač, situacija je ista kao na cesti. Štetu plaća krivac, odnosno njegovo osiguravajuće društvo jer se trajekt smatra nastavkom cestovne vožnje, točnije povezuje dvije ceste. Postupak je isti kao kod bilo koje cestovne nesreće: prijavite, fotografirajte, ispunite Europsko izvješće.
Stoga, kada vam zaposlenik prijevoznika sugerira točno određenu poziciju kao i udaljenost od drugog automobila, ako niste sigurni u vlastitu procjenu da to možete odraditi tako da ne oštetite drugo vozilo onda budite odgovorni vozač.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023