Renato Blažević iz Brdovca pokraj Zaprešića, inače vatrogasni djelatnik, jedan je od mnogih zadovoljnih članova ORYX Asistencije i njihovog paketa pomoći na cesti. Iako je u prvih trideset godina vozačkoga staža samo dvaput koristio usluge vučne službe, prilikom posljednje registracije automobila, kaže, slutio je kako bi mu usluga pomoći na cesti ipak mogla zatrebati. Dosad ju tijekom tri desetljeća vozačkog staža nikada nije nadoplaćivao prilikom produljenja registracije. No, kod posljednjeg produljenja registracije svoga Audija 80 se predomislio. I nije pogriješio jer je, igrom slučaja i raznih nesretnih okolnosti, u posljednjih deset mjeseci morao čak četiri puta koristiti usluge pomoći na cesti. Dvadeset i dvije godine star Audi 80, kojim mjesečno prelazi 1500 kilometara, nekoliko je puta otkazao poslušnost i svaki put je bez ikakvih komplikacija odšlepan u traženi servis. Ističe kako se dispečeri ORYX Asistencije detaljno raspitaju o stanju, vrsti i poziciji auta, a jednom prilikom su vozilom za vuču ušli i u garažu. Za takvo što je trebalo poslati poseban kamion, što je ORYX Asistencija i učinila, a to ga je posebno oduševilo.
Nema primjedbi niti na rad djelatnika na terenu, štoviše ima samo riječi pohvale, kako na kvalitetu rada – tako i na ljubaznost i način na koji komuniciraju sa strankama. Dalje navodi kako su vrlo brzi te da su u sve četiri intervencije uvijek došli brže od najavljenoga termina.
Podijelim li osamdeset kuna, koliko sam platio usluge Asistencije, s četiri usluge šlepanja ispada kako me je svako šlepanje stajalo samo 20 kuna. To je stvarno simbolična cijena. Ipak, nadam se da kvarova ubuduće više neće biti, ali Asistenciju ću svejedno ponovno nadoplatiti. Preporučujem je svima koji je nemaju. Isplati se! – savjetuje zadovoljni ORYX član Renato Blažević.
- član
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023