Nedjelja je, kasno popodne, a voda mi iz pipe ne prestaje curiti i pomalo me strah da će se dogoditi veće zlo. Kako nikoga od ukućana nema doma, odlučujem nazvati ORYX pomoć u kući. Zaposlenica Antonia rekla mi je kako ću možda morati pričekati neko vrijeme jer u tom trenutku nitko nije bio slobodan da mi dođe pomoći.

No, nakon samo deset minuta došao je njihov čovjek, ne mogu vam ni opisati koliko sam bila iznenađena brzinom kojom je došao – puna oduševljenja priča nam Danica Nemet iz Zagreba.

Kaže kako se bojala da je problem u rasklimanoj gumici na pipi.

– Majstor je skinuo pipu, provjerio gumicu i ustanovio da je s njom sve u redu. Čvrsto je vratio pipu natrag i voda je prestala curiti. Ma bila sam prezadovoljna brzinom i kvalitetom usluge. Dečko koji je poslan bio je jako ljubazan i učinkovit i došao je u zbilja kratkom roku – kaže gospođa Nemet.

Kao korisnica Hrvatske poštanske banke koristi ovu uslugu i priznaje da joj je dobro došla u još jednoj situaciji.

– Meni se, izgleda, kvarovi uvijek događaju nedjeljom, jer mi se slična situacija opet dogodila jedne nedjelje, ali taj je put bila riječ o struji – prisjeća se Danica Nemet.
Naime, nestalo joj je struje, razvodna kutija nalazi se na tavanu kuće pa nije htjela riskirati i sama popravljati nešto ili vraćati osigurač na mjesto jer je sumnjala da je u tome problem.

– Ponovno sam nazvala ORYX-ovu službu za pomoć u kući i rekli su mi da pomoć stiže ubrzo. U roku od deset minuta stigao je majstor, saslušao u čemu je problem i za samo nekoliko minuta pronašao uzrok nestanka struje i riješio moj problem – priča nam Danica.

Sretna je što postoji ovakva mogućnost da vam majstor problem riješi nedjeljom kad većina drugih majstora ne bi pristala doći.

– Oduševljena sam i prezadovoljna brzinom kojom su dečki došli k meni i popravili što treba, svaka im čast – kaže.

Odgovori