Nakon korištenja ORYX Asistencije postala sam neformalni ambasador
Simpatična Velikogoričanka Ružica Brunšek, sve je samo ne prosječna vozačica. Vlastitim automobilom se koristi od 2002. godine i ne može zamisliti niti jedan dan bez auta.
Prve je kilometre počela nizati s već tada poprilično izraubanim Yugom, a upravo zahvaljujući takvome stanju njezinog prvog limenog ljubimca stekla je i ponešto “mehaničarskog” iskustva. Dok su njene prijateljice uglavnom uživale u blagodatima novih automobila, Ružica se nije libila zasukati rukave, zaprljati ruke i sama otkloniti kvar.
Kaže kako je na Yugu naučila koje su sve komponente na autu i na koji način rade. Upravo zahvaljujući takvome poznavanju auta, na Mazdi 323 koju sada posjeduje, jednom je prilikom prepoznala ozbiljnost kvara i činjenicu da ga sama bez potrebnih specijalnih alata i dijelova ne može popraviti. Po prvi puta nije joj preostalo ništa drugo nego nazvati broj ORYX Asistencije. I upravo tu je uslijedilo ugodno iznenađenje. Osim što se njihovo vozilo za šlepanje pojavilo u roku od deset minuta, Mazdu su odvezli u servis po njezinoj želji, ponudili joj je zamjenski auto, pa čak i mogućnost dostave auta. Sve te usluge uz profesionalnost i, kako sama kaže, veliku brigu o korisnicima naprosto ju je oduševilo. Zato je Ružica Brunšek danas neformalni ambasador usluga pomoći na cesti tvrtke ORYX.
– Svima pričam o vlastitom pozitivnom iskustvu i isplativosti doplate za asistenciju. Nema boljeg ambasadora od zadovoljne stranke – kaže Ružica.
Ne čudi onda što će kod produljenja registracije opet koristiti uslugu ORYX Asistencije kako bi bila bez brige 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023