Nisam stigao ni kavu popiti koliko su brzi dečki iz Asistencije
Nijedna situacija u kojoj vam vozilo otkaže poslušnost nije dobra, ali zasigurno je najgore kada vam se to dogodi na autocesti tijekom noći ili na ulazu u trgovački centar u predbožićno vrijeme, kada svi hrle u blagdansku kupnju.
Upravo je ova druga nevolja snašla našeg sugovornika Marija Horvata iz Zagreba, kojeg je njegova Opel Astra izdala na ulazu u jedan zagrebački trgovački centar.
– Jednostavno, tog 16. prosinca u poslijepodnevnim satima auto mi je pred ulazom u centar izgubio gas i nije htio upaliti, stao je i nisam mogao ništa. Mislio sam da je možda akumulator ili nešto slično, ali na kraju se kod mehaničara ispostavilo da je problem nastao zbog žice koja dovodi struju u pumpu goriva. Uglavnom, u trenutku kad je automobil stao, nismo to mogli dokučiti i jedini nam je izbor bio poziv ORYX Asistenciji, čije su mi usluge dostupne kao korisniku Euroherc osiguranja – opisuje nam Marijo problem sa svojim vozilom i s oduševljenjem nastavlja pričati kako je zahvaljujući ORYX Asistenciji cijela ova priča završila jako brzo i sretno.
– Kad sam nazvao Asistenciju, očekivao sam kako će mi reći da im je gužva, da ću sigurno morati čekati sat ili dva, no ugodno sam se iznenadio brzinom njihove reakcije. Nisam uspio ni popiti kavu do kraja, a dečki su već došli. Dakle, od trenutka kad sam ih nazvao do trenutka kada su moj automobil odvezli do mog mehaničara prošlo je samo sat vremena, zbilja sam bio iznenađen tako brzom i učinkovitom reakcijom pa sam ih svima hvalio – priča Marijo. Kaže kako bi ga šlep-služba sigurno koštala oko tisuću kuna, a ovako je uslugu ORYX Asistencije dobio u cijeni osiguranja koje koristi.
– Dečki su jako ljubazni i čak su me informirali kako mogu dobiti i zamjensko vozilo ako moj automobil na popravku bude dulje od dva dana, no, srećom, za to nije bilo potrebe jer je majstor kvar na Opelu uspio riješiti dosta brzo – priča Marijo, iza kojeg je 28 godina vozačkog staža i, na njegovu sreću, bio je to prvi put da se susreo s ovakvim problemom.
– Moram priznati da mi se nikada ni s jednim automobilom koji sam imao nije dogodilo da me izda na cesti i tijekom vožnje, ali sad svima mogu preporučiti ORYX Asistenciju – poručuje.
- član
- iskustva članova
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023