Svake nautičke sezone svjedoci smo ‘gaženju’ glisera preko ronioca, jer mnogi nautičari (ako ih se uopće tako može nazvati) svojim gliserima rade nered na moru, a uz to nemaju nikakvih znanja o pomorskim pravilima niti se pridržavaju onih elementarnih.
To se odnosi i na ronioce, koji su često ne samo žrtve bahatosti gliseraša koji gaze sve pred sobom, već i svoje nemarnosti jer ne obilježavaju propisno svoja mjesta zarona.
Na žalost, postoji previše nautičara koji pojma nemaju što ova zastavica zapravo znači i plove punom brzinom preko nje kao da je namjerno žele pogoditi.
Zato je to mali podsjetnik što zastavica za ronjenje znači i što zahtjeva od nautičara. Očito je, kada se zove “zastavica za ronjenje” da označava ronioce pod vodom u tom području. Njena je svrha da se oko nje stvori zona sigurnosti. Koliko ta zona seže daleko, ovisi o lokalnim uredbama. U pravilu se zona prostire oko 100 metara. A ako niste sigurni, što dalje od nje to bolje. To nije nekakav komad smeća koji ćete odgurnuti. Ronilac bi trebao izroniti na manje od jedne distance od broda koju označava ovakva zastavica.
Postoje dvije zastave, crvena s bijelom dijagonalnom linijom kao i plavo-bijela. Prva označava sportsko-rekreativno ronjenje, a plavo- bijela označava neku vrstu podvodnih radova ili profesionalne aktivnosti.
U principu, sve je to ‘trla baba lan da joj prođe dan’ ako osoba koja je pod vodom ne koristi nikakvu zastavicu. U tom slučaju samo treba čekati da se nesreća dogodi, što je mala utjeha za nekog tko pregazi ronioca, jer ni u primisli nije mogao znati da će netko izroniti upravo ispred pramca njegovog broda. No i to je često dvosmjerna ulica, jer je pitanje kojom brzinom i na kolikoj udaljenosti od obale je dotični plovio u tom trenutku. Prečesto smo svjedoci jurcanja glisera (pa i većih krstaša) u punoj brzini neposredno uz ograđeni dio plaža, samo da budu viđeni.
Odgovori Otkaži odgovor
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.
-
Ljubaznost vaših djelatnika te brza i kvalitetna usluga su najbolja reklama
rujan 19, 2024 -
Ni udaljeni dijelovi Hrvatske vam nisu problem!
prosinac 21, 2023 -
Sretna sam što mi pružate podršku, ali što vas manje kontaktiram, sretnija sam!
listopad 4, 2023 -
Zahvaljujući ORYX-u, stigla sam doma dvogodišnjem djetetu dati večeru i spremiti ga u krevet
lipanj 6, 2023 -
Ne mijenjajte se nikako!
ožujak 14, 2022 -
ORYX nam je brzom reakcijom spasio humanitarnu akciju brige oko korisnika na potresom pogođenim područjima
kolovoz 9, 2021 -
Čuvam ORYX člansku iskaznicu kao i zdravstvenu!
travanj 16, 2021 -
Izvanserijska razina usluge razlog je što smo i suprug i ja odmah prešli na ORYX!
veljača 15, 2021 -
Topla riječ i ljudski pristup spasili su me u horor situaciji u inozemstvu
studeni 13, 2020 -
Veća fleksibilnost i dostupnost usluga razlog su mojoj vjernosti ORYX Asistenciji već 10 godina!
rujan 23, 2020 -
Uz ORYX Asistenciju, sve što trebam je jedan poziv – za ostalo se pobrinete vi!
srpanj 20, 2020 -
Ljubav koja traje već 10 godina
veljača 21, 2020 -
Vjerni sam član ORYX Asistencije baš zbog vaše besprijekorne brige!
srpanj 9, 2019 -
Ne tražim opciju druge pomoći na cesti!
lipanj 17, 2019 -
Članstvo u ORYX Asistenciji srezalo mi je troškove, a stigli su za 20 minuta
ožujak 2, 2017
Kontakt
Zubak Grupa d.o.o.
(ORYX Asistencija)
Sesvete, Lj.Posavskog 7a
10360 Sesvete, Hrvatska
Call for free: 0800 1818
Contact telephone number
for outside Croatia inquiries:
+385 (0) 1 2900 312
e-mail: [email protected]
Savjeti za vozače
-
Koliko vremena nakon uzimanja alkohola treba pričekati prije nego sjedneš za volan!
studeni 18, 2024 -
Povećana potrošnja goriva - Saznajte moguće uzroke
studeni 8, 2024 -
Poliranje farova - Izbjegnite pad na tehničkom pregledu
studeni 5, 2024
Savjeti za plovidbu
-
Sigurnosna oprema za gliser - Saznajte sve
lipanj 17, 2024 -
Uzroci požara na brodu: Sve što trebate znati
kolovoz 31, 2023 -
Brodska oprema ne mora biti skupa: otkrivamo savjete i trikove za uštedu
lipanj 19, 2023